שרותי שכפול

משווק
מורשה

4.77
29 חוות דעת
 

התקשרו עכשיו

התקנת מצלמות אבטחה

פרצו לכם לבית? הגיע הזמן לשפר את הביטחון האישי ולדעת טוב יותר מה קורה בבית שלכם בכל רגע נתון. מצלמות אבטחה יאפשרו לכם להיות מוכנים לכל פריצה ולמנוע את עוגמת הנפש שבגניבת רכושכם. "פריצת דרך" מספקת לכם התקנת מצלמות אבטחה מקצועיות ובאיכות גבוהה למען ביטחונכם האישי.

התקנת מצלמות אבטחה - עיניים בגב

כמה תועלות חשובות שמצלמות אבטחה יספקו לכם:

  • ידע בכל רגע – מצלמת אבטחה מאפשרת לכם לדעת מה קורה בביתכם או במשרד בכל רגע נתון, ובמקרה הצורך – לפעול בהתאם.זהו התפקיד הסטנדרטי אך החשוב ביותר של מצלמת האבטחה.
  • הרתעת פורצים – כאשר פורץ רואה בית שמותקנת בו מצלמת אבטחה, הוא יעדיף לדלג עליו ולעבור לבית שבו יש פחות סכנה שייתפס. כך אתם מונעים פריצות כמעט ללא פעולה מצדכם.
  • זיהוי דמויות – מצלמת אבטחה מאפשרת לכם לדעת בדיוק מי הגיע לביתכם או אל בית העסק שלכם ומי יצא ממנו, כך שבמקרה הצורך ניתן יהיה לאתר אדם מסוים בקלות.
  • שקט נפשי – אם תתקינו מצלמת אבטחה, תוכלו להיות רגועים יותר בידיעה שהרכוש שלכם וכל בני הבית מוגנים. באפשרותכם לחבר את מצלמות האבטחה למערכת אזעקה, ובכך לשפר עוד יותר את מערך ההגנה.

בחברת "פריצת דרך" נוכל לספק לכם מצלמות אבטחה מכל סוג ולכל צורך. המצלמות שלנו איכותיות ועם אחריות מלאה ושירות מעולה ללא פשרות. כאשר אתם רוכשים מצלמות אבטחה מחברת "פריצת דרך" אתם יכולים לדעת שביתכם מוגן מפריצות ושאתם יכולים לישון בשקט.

התקנת מצלמות אבטחה

התקנת מצלמות אבטחה לעסק

אבטחת העסק שלנו היא מלאכה שאי אפשר להמעיט או להפריז בחשיבותה לחיי היום יום בעסק שלנו. ההשקעה שאנחנו משקיעים באבזור ובהקמה של העסק שלנו היא השקעה כלכלית ומעשית בל תתואר, השקעה דינמית ויום יומית שגוזלת מאתנו משאבים רבים והשקעה רבה, בכדי שנוכל לקצור את פירות ההשקעה שלנו בשלב כזה או אחר.

בהתחשב בכך, ברור מדוע אנחנו צריכים להשקיע בהקמה של מערכת אבטחה מקיפה ואיכותית בעסק שלנו – מערכת שתאפשר לנו לישון כל לילה בשקט בידיעה שהעסק שלנו מאובטח ובטוח, ושגם במידה ונחווה איזושהי פריצה או סכנה אחרת, נוכל להגיב לכך בצורה איכותית עם מצלמות אבטחה ומערכות אזעקה שונות שיאפשרו לשוטרים לתפוס את האחראים. בהתחשב בכך, ברור מדוע התקנת מצלמות לעסק היא חשובה כל כך.

 

  • ניתוח השטח – כאשר פריצת דרך מתחילים בתהליך של התקנת מצלמות אבטחה לעסק, השלב הראשון הוא תמיד לנתח את השטח בצורה האיכותית ביותר. אנחנו נבין בדיוק מהם השטחים הרלוונטיים שיתנו את הכיסוי האיכותי, המקיף והמדויק ביותר בעסק שלכם מבחינת צילום אבטחה, ונדע להתאים את מיקום המצלמות בהתאם לכך. ניתוח השטח ימשיך דרך הבנה של התשתיות המתאימות והרלוונטיות להקמת המערכת.

  • התקנה – ההתקנה של מצלמות האבטחה עצמן היא משימה מקצועית עדינה ואיכותית במיוחד. בין אם מדובר בהקמת מערכת עם תשתית כבילה קיימת, או במצלמות אלחוטיות עם מוח אחד, אנחנו צריכים ליצור את מתווה המערכת האיכותי ביותר, ולהפעיל אותן בצורה איכותית ומשותפת. חשוב גם לשלב בין מצלמות בולטות לכאלה שאינן בולטות – ויש חשיבות רבה להיותן של המצלמות בולטות בשטח, בהרתעה של פורצים פוטנציאליים.

  • סתרות לעומת גלויות – מצלמות אבטחה גלויות נועדו לשמש כאלמנט הרתעה ואילו מצלמות נסתרות נועדו

"לתפוס על חם".

  • מצלמות קוויות לעומת מצלמות רשת (IP) – מצלמות קוויות מחייבות חיווט סגור ואילו מצלמות רשת יכולות לעבור התקנה באופן חופשי ללא תלות בחוטים. יש לציין כי מצלמות ה- IP תלויות ברשת האינטרנט ואילו המצלמות הקוויות פועלות במעגל סגור.

  • אור ולילה – ישנן מצלמות אבטחה שבאמצעות טכנולוגיית אינפרא-אדום (IR) מסוגלות לספק תמונה ברורה יחסית גם בשעות הלילה וכאלו שנועדו לצלם אך ורק באור יום.

למען ביטחונכם

מצלמות אבטחה של "פריצת דרך" הן מצלמות ייעודיות ואיכותיות המותאמות למגוון צרכים, כולל יכולת התאמה אישית מלאה. "פריצת דרך" הינה חברה ותיקה בתחום ובעלת ניסיון רב. כל המצלמות שלנו נמכרות עם אחריות מלאה ועל כל בעיה תוכלו לפנות אלינו לפתרון שיעניק לכם שקט נפשי ושביעות רצון רבה. השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם עם פתרונות מושלמים. לחלופין, התקשרו למספר 073-7817945 ותהיו בדרככם הבטוחה לבית מוגן ומאובטח יותר.

צור קשר

תפריט נגישות

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
09-9508750